Aangekomen in Keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Aangekomen in Keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Keulen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

16 Mei 2009 | Duitsland, Keulen

Hallo lieve mensen!

Hier het eerste berichtje vanuit Keulen. Terwijl ik aan het typen ben heb ik prachtig uitzicht op de dom, en daaronder staan op de vensterbank allemaal lieve fotos en kaartjes en natuurlijk het mooie boekje!

Ontzettend bedankt allemaal voor de lieve opbeurende smsjes, berichtjes en telefoontjes! Echt super lief!

Vandaag heb ik vooral verhuist en een beetje rond gekeken. Natuurlijk viel het afscheid een beetje zwaar, maar nu gaat het al stukke beter (na 3 afleveringen Friends en the Hills en getroost worden door Nicole)

Nicole en ik hebben gezellig samen gegeten en al met enige duitse jongere gepraat. Morgen gaan we saampjes keulen verkennen en kijken waar alles in de omgeving zit.

De dozen ga ik niet teveel uitpakken, want ik ga over ongeveer 2 weken verhuizen naar mijn uiteindelijke kamertje.

Maandag ga ik met mijn eerste werkdag beginnen. Ik heb al veel leuke fotos gemaakt, en die komen online zodra ik doorheb hoe mijn nieuwe camera werkt!

Nogmaals heel erg bedankt voor ale lieve smsjes, berichtjes en mailtjes. Top!

Hele dikke kus voor iedereen thuis!

  • 16 Mei 2009 - 19:01

    Nicole Van Ruiten:

    En nu nog op zoek naar Duitse Risotto, of beter, gewoon de supermarkt ;)

    Truste voor zo, ik maak het niet laat xxx

  • 16 Mei 2009 - 19:11

    Opa Oosting:

    L hebben je bericht gelezen en wij vinden het een goede st.Volhouden zo.veel liefs van opa en omieve

  • 17 Mei 2009 - 08:38

    Marjon, Opa En Oma:

    Hartelijke groetjes van opa en oma, ze lieten me meteen zien dat jij er al wat opgezet had! Fijn om te lezen dat het nu al wat beter gaat, we waren wat bezorgd over de traantjes. Let je ook op je spelling?
    Marjon en opa en oma

  • 17 Mei 2009 - 10:32

    Leanne:

    lieve lieve Lieke!

    Fijn dat het alweer wat beter met je gaat! Gelukkig heb je Nicole daar!
    Lieverd, heel veel succes en vooral veel plezier morgen op je eerste dag! Laat je even weten hoe het was???

    Dikke knuffel!!

  • 17 Mei 2009 - 11:08

    Kristel:

    Hey Lieke!

    Gelukkig voel je je al wat beter :D
    Kan niet wachten om de fotos te zien!

    Heel veel succes en geniet ervan he!
    We houden contact!

    Kuss, Kristel

  • 17 Mei 2009 - 17:22

    Nienke:

    Hoi Lieke! Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Was m´n kaartje ook nog op tijd?
    Ik zal elke week even mailen, hou je taai maar vooral heel veel plezier! En succes morgen
    groeten van Nico, Yorick, Leander Meike en Nienke

  • 17 Mei 2009 - 18:27

    Leonie:

    Lieve schat!

    Ik mis je, maar ben blij dat je goed bent aangekomen en dat je Nicole hebt om je te troosten!

    Ik heb de mooie fototjes al heeeel vaak bekeken en het boek is al bijna uit!

    Ik hoop dat je een heeele leuke tijd hebt, en we mailen over onze eerste dag morgen! SPANNEND

    Dikkekus!

  • 17 Mei 2009 - 19:17

    Ineke:

    hallo Lieke,
    Fijn dat je goed aangekomen bent maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zo'n goede chauffeur!Heel veel succes morgen(maandag) en ik ga je site in de gaten houden.
    Gr. Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 20305

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: