Eerste vrije dag - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Eerste vrije dag - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Eerste vrije dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

21 Mei 2009 | Duitsland, Keulen

Guten Tag!

Ik heb de afgelopen twee dagen hard gewerkt en weer veel nieuwe dingen geleerd. Ik vind het nog steeds een ontzettend leuk stage bedrijf met hele aardige mensen. Wat me alleen opvalt aan Duitse mensen in het algemeen: ze eten echt heel veel zout op hun eten (en ik bijna niks) en ze drinken heel veel bier (en ik niks). We hadden dinsdag spaghetti gekregen op het werk (overigens smaakte die echt heel lekker: heb er zalig gegeten. Dinsdag wat minder want toen kreeg ik rijst. Daarna dus nog thuis twee heerlijke boterhammetjes met tonijnsalade gegeten) maar al mijn collega's hebben er eerst nog een kilo zout toegevoegd. Ontzettend zonde! Daarna keken ze mij aan alsof ik gek was dat ik er geen zout bij deed, terwijl zij straks met de dichtgeslibte aderen zitten hoor!

Nicole en ik zijn allebei vrij vandaag dus hebben we samen de Altstadt bekeken en naar de Rijn gelopen. Ik heb daar leuke fotos van gemaakt, en die voeg ik toe in een nieuw (gratis) foto album. De fotos zijn alleen wel verkleind (via een officieel programma Luc, niet via printscreen: ik zal het nooit meer doen! (deze keer beloof ik het écht!) Nicole had een programma bij zich). Dit foto album zal ik voortaan voor fotos gebruiken, aangezien dit album gratis is.

Helaas moet ik ook een aantal mensen teleurstellen: het mooie uniform blijft altijd binnen de muren van het Mariott hotel en zal dus voorlopig niet op de foto worden gezet aangezien ik geen waardevolle spullen, zoals digitale camera's, daarheen naartoe neem ivm diefstal.

Heb vandaag dus een hele leuke dag gehad samen met Nicole. Morgen ben ik ook nog vrij en ga ik aan mijn school verslag werken. Nicole gaat overdag werken, maar s'avonds gaan we eventjes de stad nog in. (het voelt haast als vakantie op 2 dagen vrij te zijn!)

Bis bald!

Link foto album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QUNPTFTQ

Ps. Ik ben nog de hele tijd vergeten te vertellen dat ik twee (!) kledingkasten heb.Geweldig toch??Misschien een goed idee om thuis ook in te voeren?

  • 21 Mei 2009 - 19:03

    Ulco En Marjon:

    Leuke foto's Lieke, zo te zien heb je een leuke dag gehad. Je leert de stad wel goed kennen, he? Jullie trakteren jezelf steeds op lekkere dingen. Straks zit maatje 40 als gegoten en hoef je de rok niet meer te ruilen. Succes morgen op dat kantoor en bij het scoren van je t-shirt.

  • 21 Mei 2009 - 19:09

    Marjon:

    Wat betreft die twee kledingkasten: thuis heb je er toch ook al twee, ook je ladekast zit al vol! Wanneer kun je al die kleren aan??? grapje. Je hebt natuurlijk niets om aan te trekken, snap ik.

  • 22 Mei 2009 - 11:19

    Leanne:

    Lieve Lieke!!

    Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt daar! Ik begin je toch stiekem al wel een beetje te missen hoor!
    Wat jammer dat we je pakje waarschijnlijk niet op de foto gaan zien!! haha... WEER een reden om een keer langs te komen ;) (of blijft dat pakje in het hotel??:P)
    Gezellig dat je redelijk vaak een berichtje achterlaat meis! Leuk om een indruk te krijgen hoe je het hebt daar... Wij zijn trots op je :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 20350

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: