Zon!! Zon?? - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Zon!! Zon?? - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Zon!! Zon??

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 Juni 2009 | Duitsland, Keulen

Hallo lieve mensen,

Ik ben gisteren avond terug gekomen van mijn 4 daagjes in Utrecht met Luc. Het was echt super gezellig, heb voor het eerst getennised (ik wil op les! Ik had nog nooit getennised, maar k had echt super veel plezier dr in.) huisfeest gehad bij Luc in het studentenhuis, bbq met zijn huisgenoten en lekker in het zonnetje gezeten. De tijd was omgevlogen. Gisteren avond snel naar Utrecht CS om weer met de ICE terug te gaan. Doe er dan ongeveer 2 uurtjes over. NORMAAL GESPROKEN. Helaas had de trein op Utrecht CS al 20 min. vertraging, en daarna in het eerste gat in duitsland ging de trein kapot. Duurde ook nog eventjes een half uurtje. Gelukkig ging hij daarna weer rijden; er gingen al mensen taxi's bestellen, maar daar had ik echt geen geld voor. Uiteindelijk kwam ik dus een uurtje vertraagd aan in Keulen, waar Nicole (de lieverd!) op me stond te wachten met ijskoud water en post voor mij. Lief he?? Toen snel wat samen gegeten en lekker bijgepraat.

In het hotel waar ik nu stage loop is 'checker- alarm' code rood! Omdat wij een marriott hotel zijn, komt er 1x per jaar een checker van Marriott langs of het hotel nog aan de eisen voldoet. Het bleek dat wij vorige week dus NIET voldeden aan de standaard eisen. We hadden de test niet overleefd. Beetje pijnlijk dat de FO er niet goed uitkwam en ik op die avond aan het werk was. Beeetje jammer; maarja, ik ben nog stagaire he! Nu komt er dus in deze dagen een nieuwe checker, die we MOETEN halen. Wat een beetje stress opleverd in de FO-afdeling, wat je wel kunt voorstellen denk ik. Ik hoop van harte dat de checker is gekomen in de 6 daagjes dat ik vrij was, zodat we er terminste vanaf zijn en ik niks fout kan doen. Duimen jullie mee?

Ik ben nu nog heeerlijk 2 daagjes vrij. Helaas was mij goed weer beloofd, wat vannacht geloof ik helemaal is omgeslagen. Zodra ik mijn gordijnen open deed zag ik een en al grote dikke wolk. Of zit het zonnetje nog achter een wolk? Morgen wordt het wel stralend zonnig met ongeveer 30 graden,dus ga ik dan nog lekker in het zonnetje liggen en chillen. Vandaag snel mijn schoolverslag schrijven (ja helaas moet dat ook, ik ben er al weer bijna 2 maanden!) zodat ik daar terminste klaar mee ben voor morgen.

Vandaag ga ik lekker btje fitnissen, werken aan schoolverslag, beetje winkelen en dat soort dingen. Vanavond gaan we gezellig iets leuks doen met Nicole, want die moet vandaag overdag helaas werken. Morgen ga ik dan lekker in de zon liggen en niks doen. Heeeerlijk!! Daarna 7 daagjes achter elkaar doorwerken en dan 10 dagen vakantieeee!

Hele dikke knuffel vanuit Keulen!


Het foto album is weer geupdate: fotos van chocolade museum enzo kun je hier vinden:

http://www.mijnalbum.nl/Album=8OHHC84R

  • 30 Juni 2009 - 13:57

    Patricia Severo:

    Lekker hoor! Zoveel vrije dagen! (Maar ik mag deze week ook niet klagen, heb 2x 2 vrije dagen). Wel leuk dat je tussendoor naar Nederland kan :D Geniet van het zonnetje en groetjes aan Nicole!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20345

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: