Week 21 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 21 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 21

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

15 Oktober 2009 | Duitsland, Keulen

Hallo allemaal,

een kleine update vanuit Keulen:

Afgelopen week was ik met Nicole naar een sushi bar geweest en dat was echt super gezellig (zie foto's in het album onderaan.) Je kon daar zelf een bordje uitkiezen en achteraf je bordjes afrekenen. Daarna zijn we natuurlijk nog eventjes wat gaan drinken bij de Starbucks :).

Hier in keulen is het KOUD! Vannochtend toen ik wakker werd was het strakblauw met een mooi zonnetje, dus ik dacht ik trek mijn nieuwe bodywarmer aan. Ik vond het al koud toen ik de deur uitliep, maar ik dacht gewoon even wennen aan de nieuwe temperatuur. Nou, toen ik eenmaal terug was dacht ik dat ik het gevoel in mijn armen nooit meer terug zou krijgen. Het was zoo koud! Nu maar mijn winterjas uit de kast gehaald :) (en dat te bedenken dat het 30 graden was toen mijn ouders hem hiereen brachten hahaha!)

Daarnaast zijn alle etalages al super mooi ingericht voor kerstmis. (Ja nu al!!) maar het geeft wel een super leuke sfeer. Zeker nu ook nog met de kou erbij, verwacht je dat er elk moment mensen kerstliedjes gaan zingen hahaha! En dat te bedenken dat veel vriendinnen van mijn school het nu nog steeds erg warm hebben, net als mijn zus in suriname.. gek hoor! Mochten jullie de warmte zat zijn, stuur het dan gerust deze kant op :)..

Op het werk is nog steeds alles prima. Ik werk mijn laatste weekjes (nog maar 4!) rustig door en geniet van hoelang het nog duurt. Ze vinden het erg jammer dat ik wegga en er is me al aangeboden dat ik in de zomervakantie terug mag komen voor een paar weekjes.

Eenn..morgen bezoek van niemand minder dan Jacqueline die vanuit haar stage in Belgie mijn kant opkomt voor 2,5 dag! Morgen ga ik haar van het stadion ophalen (hopelijk herkennen we elkaar nog :P) en gaan we eens even wat social time inhalen. Ik heb dr zin in :).. zal ik eens the best of Keulen laten zien :P hahaha!

Veel liefs vanuit Keulen,

Lieke

Het album met een paar fotos:

http://www.mijnalbum.nl/Album=3X6OJTED

  • 16 Oktober 2009 - 10:17

    Nicole Van Ruiten:

    Leuke foto's moeten we nog steeds uitwisselen op usb stick:) KOmt er allemaal nog van hoor!

    xxx

  • 16 Oktober 2009 - 19:36

    Ulco En Marjon:

    Dat was even pittig koud, he? Ik heb al 2 x de ruiten van de auto moeten krabben. Vandaag was oma Floor hier, we zijn samen naar Den Bosch geweest, de expositie van Marjolein Bastin. Gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 20345

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: