Eerste dag Keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Eerste dag Keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Eerste dag Keulen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Mei 2009 | Duitsland, Keulen

Hallo lieve mensen,

Ik heb vandaag echt een ontzettend leuke dag gehad samen met Nicole in Keulen. We hebben eens onderzocht wat Keulen ons te bieden heeft en dat is gelukkig heel wat. We hebben de metro, het station, de parken, die dierentuin en zwembaden opgezocht zodat we weten waar we die kunnen vinden :)! Daarnaast vlug opzoek naar een bioscoop in orginele uitvoering; zonder dat de Duitse hem ingesproken hebben.

We hebben ook al wat leuke kleding gespot in de etalage van de winkels: ik weet zeker dat ik hier heerlijk kan gaan shoppen t komende half jaar!

Nog even de dom bezocht en echte fish en chips gegeten: heeeerlijk! Daarna nog eventjes thee gedronken in Starrbucks. Ontzettend gezellige dag!

Daarna wilde we samen gaan koken, en we hadden onze afwas alvast in de keuken gezet, om daarna ons eten te gaan halen. Bleek onze afwas gestolen!! Wat een raar volke die Duitsers ;) hahaha.. Gelukkig bleek het achteraf een of andere grap, en vonden we onze afwas terug in het kastje!

Nou ga ik eventjes mijn blousen strijken, en dan me spulletjes klaarleggen voor morgen want dan is mijn eerste werkdag.

Dikke kus voor jullie allemaal!

  • 17 Mei 2009 - 20:07

    Minette:

    Hoi Lieke,
    Heel veel succes op je eerste werkdag morgen!

  • 18 Mei 2009 - 05:28

    Siriyana:

    Heey lieke,

    Dat komt helemaal goed daar in Keulen :)Al die leuke dingen die je allemaal kan doen.

    Super veel succes vandaag, doe je best en veel plezier!!!

    Een dikke knuffel van Siriyana

  • 18 Mei 2009 - 11:51

    Gert-Jan:

    Hoi Lieke,
    Ik hoop dat je eerste werkdag goed is verlopen! Heel veel succes en vooral plezier in Keulen!

  • 18 Mei 2009 - 15:06

    Nienke:

    Hoi Lieke!
    Ha leuke winkels! nu kom ik zeker hoor! Ik ben benieuwd of je vanavond nog de energie hebt om verslag te doen van je eerste werkdag,
    groetjes Nienke

  • 18 Mei 2009 - 15:07

    Martinieee :):

    Heej Lieke!

    Zo zo, vandaag je eerste werkdag! Ben heel erg benieuwd wat je er van vind, maar dat ga je vast wel ff bloggen he ;) Gisteren heb je ook wel een leuke dag gehad zo te lezen! Mooi zo! :D Ik lees snel weer hoe het allemaal gaat.

    Ciao en ook de groeten van Sharon en Frummel :)!

  • 18 Mei 2009 - 18:47

    Ulco En Marjon:

    Ha mop, wat een leuk stukje om te lezen. Let je op.....? We zijn superbenieuwd naar jouw ervaringen van de 1e dag, hebben veel aan je moeten denken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 20263

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: