Vakantie! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

19 Juli 2009 | Duitsland, Keulen

Guten Tag!

Ik ben weer terug in Keulen! Ik heb echt een hele leuke en ontspannende 9 dagen vakantie achter de rug!

T begon 9 Juli toen ik thuis kwam met Lucas die ik opgepikt had in Utrecht en mijn pap jarig was. T was een hele leuke verrassing dat bijna de gehele familie daar was en dat was natuurlijk harstikke gezellig! Veel bijgepraat en gelachen en toen s'avonds nog samen Chinees gegeten. Heerlijk!

Dat weekend ben ik weer lekker gaan paardrijden (heerlijk om weer iedereen eventjes te zien) en daarna naar de verjaardag van de moeder van Lucas geweest, waar ik ook weer gezellig veel bekende gezien heb! Zaterdag hebben lucas en ik Breda city leeggeshopt, aangezien de Bijekorf uitverkoop had en ik me eerste loon binnen had gekregen. Meteen nog 2 Gilmore Girl boxen gekocht en heel veel leuke kleding. Do I need to say more?

Maandag zijn luc en ik vertrokken naar Heijderbos! We hebben echt een geweldige 5 dagen gehad; veel gedaan (zie de link voor wat fotos onderaan van deze blog.) Was heel leuk om zoveel dagen samen door te brengen.Vrijdag moesten we helaas weer inpakken en terug naar huis. Vrijdag avond nog lekker paardgereden en toen zaterdag ochtend de bus gepakt naar Utrecht, waar ik s'avonds weer de ICE naar Keulen heb genomen. De trein was afgeladen vol, maar gelukkig was voor de eerste keer mijn stoel gereserveerd in de trein dus ik kon lekker zitten. Helaas weer van iedereen afscheid nemen, maar dat gaat gelukkig al steeds beter. Naast het gebruikelijke afscheid nemen, heb ik natuurlijk extra afscheid nemen van mijn zus die naar Afrika is vertrokken en Lucas die binnekort begint aan zijn reis met zijn vrienden richting Praag en Boedapest.

Op het station stond Nicole op me te wachten. Meteen even lekker bijgekletst in de Starbucks onder het genot van mijn vaste recept ;)! Toen naar huis, want Nicole moest weer vroeg op om te gaan werken vandaag!

Vandaag is mijn laatste vakantie dag, die ik gebruik om op te ruimen en te wassen/strijken, beetje school werk en fotos uitzoeken. Vanavond gaan Nicole en ik samen naar de nieuwe Harry Potter film (in het engels!) en daarna samen langs mijn hotel om mijn rooster op te halen (ligt toch op de route en kan Nicole even t hotel van binnen bekijken).


Dan komende week werken en dan komen volgend weekend Leanne en Lars deze kant op en daar heb ik ook heel veel zin in! Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht dus!

Bis Später!

http://www.mijnalbum.nl/Album=XJAGIDZM

  • 19 Juli 2009 - 18:58

    Minette:

    Hoi Lieke,
    Sterkte met werken na deze leuke vakantie. De foto's van jou en Lucas zijn leuk!

  • 21 Juli 2009 - 20:05

    Ineke:

    Hallo Lieke,

    Wij werken wel hoor, hier in het warme broeierige Holland. Heerlijk voor je zo'n vakantie tussen je werkzaamheden door.
    Ik hoor nu gelukkig weer wat meer van je via je moeder - we lopen weer - dus ik blijf geheel op de hoogte. Maar het blijft leuk om uit de eerste hand je verslagen te volgen.
    Volhouden a.u.b.!!!!
    Voor ons is het ook nog maar even want wij gaan volgende week zondag -2 aug. - naar Ierland.
    Nog 2 x lopen met Marjon, als het droog weer is, en dan hebben wij 3 weken vakantie.
    De eerste 9 dagen gaan we naar Ierland. Met het vliegtuig heen en met de bus door Ierland. Ik ben heel benieuwd. Het lijkt ons ontzettend leuk.
    Als we terug komen gaan we je verslagen weer lezen en we houden kontakt.
    Hou je haaks en tot ziens
    ( Je pony had wel geknipt mogen worden hoor, ha,ha.)

    Groetjes Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 20346

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: