Week 11 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

27 Juli 2009 | Duitsland, Keulen

Een berichtje uit het zonnige keulen! (eindelijk schijnt hier de zon en is het rond de 25 graden. Heerlijk!)

Vorige week maandag en dinsdag was ik gezellig samen met Nicole vrij. Maandag lekker rustig aangedaan en s´avonds naar de nieuwe Harry Potter geweest en dinsdag zijn we naar de dierentuin hier in Keulen geweest. Dat was echt een hele mooie dierentuin.

Daarna heb ik 3 daagjes gewerkt, en toen kwamen zaterdag Leanne en Lars vanuit Nederland! Dat was echt ontzettend gezellig. Eerst zijn we naar de Starbucks geweest, daarna gelunched by de KFC (voor t eerst in me leven) toen de Dom en altstad bezocht, waar we lekker een drankje hebben gedaan. Daarna mijn hotel bezocht waar ik van mijn collega´s ook kamers enzo mocht laten zien. Toen hebben we bij een ontzettend leuk restaurantje vers gemaakte pizza gegeten en n groot ijsspektakel als toetje! Was echt ontzettend gezellig. Ze bleven slapen in het hotel waar ik woon, waarna ik ze de volgende dag (na een laatste bezoekje aan de Starbucks) ze de weg heb gewezen naar de metro terug. Helaas was het alweer voorbij!

Nu werk ik 5 daagjes (waarvan 1 alweer voorbij is) en dan zijn Nicole en ik weer samen vrij. We willen dan weer lekker s´avonds naar de bioscoop gaan. Vrijdag gaan we naar de beste modestad van Duitsland: Dusseldorf! Morgen gaan we de trein kaartjes kopen en gaan we daar eens rondkijken. Lijkt me erg leuk! Hopelijk is het weer dan nog steeds zo mooi als vandaag!

Helaas is de ´Marriott.Checker´ nog steeds niet geweest, wat balen is want het bederfd een beetje de sfeer in het hotel! Hoop dat die mafketel snel komt en ons een dikke voldoende geeft, zodat dat gehele gebeuren ook weer voorbij is! Ik werk ondertussen nog steeds lekker late uurtjes en die vliegen steeds sneller voorbij!

Bis spater!

  • 27 Juli 2009 - 15:13

    Anja:

    Hallo die Lieke,

    Leuk te lezen dat alles lekker loopt. Wij zijn vanmiddag teruggekomen van een lang weekend aan de Moezel. Dus ook in de buurt van Keulen langs gekomen. En het was echt heet. Nu, 17.00 uur is het in Nederland afgekoeld en regent het wat. Dusseldorf is helemaal geweldig. Ga ook vooral naar de Rijnoever. Deze ligt aan de Altstadt en ze hebben de kades heel gezellig gemaakt. Overal van die tropische tentjes e.d. Heel veel plezier,


  • 28 Juli 2009 - 06:44

    Ineke:

    Hallo Lieke,

    Leuk, het weekend met Leanne en Lars! Zij hebben het ook heel gezellig gehad, hebben ze verteld.
    's Avonds zijn we gezellig met z'n vieren bij Freggles wezen eten. LEKKER!!!
    Je bent volgens Leanne al een halve duitse, dus dat komt helemaal goed met jou. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Dat wordt heimwee als je straks weer thuis bent maar dan naar Keulen!!
    Werk ze en geniet dan weer van je vrije dagen.
    Veel plezier in Düsseldorf.
    Groetjes uit Oosterhout.

  • 29 Juli 2009 - 09:13

    Jacqueline:

    lieke bij de KFC??? Ik dacht dat jij vega was? of heb je je tegoed gedaan aan patatjes ofzo? (eigenlijk geen idee wat ze daar hebben behalve kip, ben er ook nog nooit geweest(A))
    Liefs!

  • 31 Juli 2009 - 23:08

    Patricia:

    En hoe was je eerste ervaring bij de KFC? Is het voor herhaling vatbaar? Heb daar eigenlijk ook nog nooit gegeten, moet ik toch maar eens proberen ;)
    Volgens mij vermaak je je daar wel! Veel plezier met jullie vrije dagen samen! Geniet ervan:D

  • 01 Augustus 2009 - 17:04

    Lucas:

    Een heel dikke kus uit Slovenie!We zitten nu in een vakantiehuis van een vriend van Joel! Erg relaxed! Het weer is hier ook top (boven de 30 graden)! Hou je haaks! Ik kom je snel opzoeken!

    Kusjes!!!

  • 01 Augustus 2009 - 18:04

    Nienke:

    Hoi Lieke! Hoe was het in Dusseldorf? Was er al wintermode? Je enthousiaste verhalen zijn nog steeds leuk om te lezen! We zijn vandaag teruggekomen uit Portugal, heerlijk geweest, echt een luie strandvakantie met af en toe iets bekijken.Jammer dat je niet op m'n verjaardag kunt komen maar wel heel logisch..je bent net lang vrij geweest!
    Veel plezier nog en we komen je echt opzoeken!
    groetjes van Nico en Yorick!

    leuke foto's ook met Leanne!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 20347

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: