Week 13 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

12 Augustus 2009 | Duitsland, Keulen

Gutentag! Weer een update vanuit Keulen aangezien het al weer een poosje geleden is dat ik wat geschreven heb.

Eerst zijn mijn ouders een dagje langsgekomen die ook weer de nodige voorraad spullen meegenomen hadden. Het zonnetje scheen lekker en we hadden gezellig gekletst en gegeten.

Daarna zijn de reeks werkdagen aangebroken (9 in totaal), maar gelukkig ben ik vandaag op werkdag 6 alweer. Zondag ben ik 1 dagje vrij en daarna werk ik tm 21 augustus en dan komt Lucas voor 4 dagen hierheen!

Verder was er veel spanning op mijn werk, want de checker was gesignaleerd! Zoals mijn FO manager voorspeld had, zou ik hem wel ontdekken, wat ik ook deed, alleen was het 24 uur later toen hij al in de gang liep met zijn notitie blokje in de hand. Maarja, beter laat dan nooit! Wij meteen alarm geslagen natuurlijk, maarja dat was natuurlijk een beetje laat.
Die nacht niet goed kunnen slapen want ik had de checker ingechecked en ik dacht dat ik veel dingen vergeten was. De volgende ochtend bleek alles goed te zijn gegaan en was het hotel met 88 % geslaagd! (wat minimaal 75 % moet zijn. De FO had maar 1 foutje gemaakt, wat mijn collega had gedaan. We kregen van mijn FO manager,die op vakantie was, een fles champagne om te vieren en van onze GM kregen we ijs. Gelukkig is nu het checker-alarm voorbij en kunnen alle afdelingen weer rustig adem halen! Is wel zoveel prettiger werken :)! Bovendien mag ik nu binnekort ook eindelijk leren uitchecken, want daarmee hadden ze gewacht totdat de checker voorbij was. (wat dus uiteindelijk 1,5 maand geduurd had)

En toen was het alweer 10 augustus, wat een speciale dag voor mij was want toen waren Luc en ik precies 5 jaar samen! Helaas is luc nog steeds op vakantie, maar Nicole had lief die avond Donuts voor mij gehaald en daarin 5 kaarsjes gedaan. lief he? Dat was echt super attent en heel leuk thuiskomen.

En nog leuk nieuwsss: Jacqueline komt over naar Keulen in oktober vanuit haar stageplek in Antwerpen voor een weekendje Lieke-Jacco time. Heb ik erg veel zin in. Ik heb geprobeerd het weekend 'vrij te wensen' in ons wensboek, en hopelijk gaat dat ook lukken!

Nou ga ik weer snel aan het werk, en nog maar 3 dagen te gaan!

Liefssss, Lieke

  • 12 Augustus 2009 - 10:24

    Jolijn:

    He Lieke,

    Nog gefeliciteerd met je jubileum ;) haha wel lief van Nicole indd!!

    Nice dat Jacq langskomt, is gezellig!!

    Succes nog met je 3 dagen en geniet van je vrije dagje tussendoor!! :)

    X Jolijn

  • 12 Augustus 2009 - 10:56

    Nienke:

    Hoi Lieke! Ik heb bij dag 12 een berichtje voor je achtergelaten..dankjewel voor de kaart! En gefeliciteerd met jullie 5 jarig "jubileum"!!
    En ook gefeliciteerd met het behaalde succes w.b. de checker!
    groetjes Nienke

  • 12 Augustus 2009 - 12:05

    Ineke:

    Hoi Lieke,

    Iedere x weer leuk om te lezen hoe je het naar je zin hebt.
    Zo ver weg en toch zó dicht bij.Leuk dat pa en ma geweest zijn. Voor allemaal een dagje uit.
    De foto's zijn weer leuk.Zéker die foto met Leanne.
    Zie ik ze ook nog eens (grapje) Wij zijn net terug van een FANTASTISCHE reis door Ierland en Leanne is nu op kamp. Dus vrijdag zie ik ze pas weer. Vandaar.!!!
    Nou, werk ze nog even en dan heel veel plezier als Lucas bij je is.

    Heel veel groetjes
    Ineke

  • 12 Augustus 2009 - 12:25

    Opa En Oma V.d.Bemd:

    LIeve Lieke,
    (en Lucas!!)
    Van harte proficiat met jullie 5 jarig jubileum.We zeggen :Ga zo door!
    Met ons gaat alles goed.
    LIeve groeten van Opa en Oma uit Breda.

  • 12 Augustus 2009 - 19:10

    Sanne:

    Hey zus!

    Gefeliciteerd met Luc! pff gaat echt snel! Hoop voor je dat je een weekje vrij kan krijgen! Ik heb vandaag ontslag genomen bij TM. Ik werk er nu nog 3 weekjes. raar....

    Groetjes San

  • 13 Augustus 2009 - 09:27

    Nicole:

    Die Donuts he, die waren wel ROZE, enne die kaarsjes he, die waren ROZE MET GLITTERS, en de houdertjes waar die kaarsjes in stonden he, die waren ook ROZE (ok op twee na dan...) ;)

    Moet ook es foto's verkleinen en posten ;) jij doet dat heel trouw!

    Tot strakkies xxx

  • 14 Augustus 2009 - 10:51

    Eveline:

    Hallo Lieke, fijn dat het allemaal is gelukt met de checker! Ook zodat je nu kan leren uitchecken (och al die arme hotelgasten die al anderhalve maand wachten totdat ze eindelijk weg mogen :-) )
    Ik kijk toch eens wat vaker op je site want zo pak ik ook meteen de nieuwtjes van je zus mee (TM)! Groetjes Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 20340

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: