Week 14 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Augustus 2009 | Duitsland, Keulen

Gutentag!

Van de week 9 dagen achter elkaar gewerkt, wat eigelijk allemaal wel goed verliep. Er kwam nog een
'bekende' Duitse film acteur voorbij, die ik vooraf moest googlen zodat ik hem herkende. Natuurlijk kwam meneer bij mij inchecken. Ik vroeg hem voorzichtig om zijn Creditcard, waarop hij zei dat ik zijn avond verpest had, want nu kon hij zijn tv niet meer uit het raam gooien :P hahaha! Ik had een leuk praatje met hem gemaakt en daarna was hij naar zijn kamer gegaan. Toen ontdekte ik een filmscript nog op de balie, dus ik dacht dat het zijn script was. Dus ik naar zijn kamer en klopte aan. Hij deed de deur open, maar hij had niet zo heel veel kleding meer aan (wat mensen zoal niet doen in z'on korte tijd) waarvan ik natuurlijk moest blozen. Maar hij dacht dat ik moest blozen omdat hij een bekende filmacteur was, waarop hij weer moest lachen. (niet wetend dat ik hem net gegoogled had en ik niet eens wist dat hij bekend was). Dus ik vroeg of het zijn filmscript was, bleek het niet het zijne te zijn!! Hij moest hard lachen en keek me aan van : jaaa jij wil mij gewoon nog een keer zien omdat ik n bekende Duitser ben. Dus ik naar beneden, waarna mijn collega's me uitmaken voor groupie en ze zo hard moesten lachen dat ik dacht dat ze erin bleven. Mooi dat ik geen duitse bekendheden meer incheck!

De laatste 2 dagen waren iets minder omdat ik een rechter ontstoken oog had. Ik was ook nog licht verkouden geworden van de airco, dus je kunt je voorstellen hoe charmant ik met rood oogje en rode neus achter de balie stond.

Gisteren had ik lekker een dagje vrij *EINDELIJK* en was het hier 30 graden en strakblauwe lucht! Ik mijn tas met Nintendo DS, LOI en boek ingepakt en toen lekker langs de Rijn in het zonnetje gezeten. Naast mij begon ook nog een Live Jazzbandje te spelen, dus dat was allemaal erg gezellig. Dat maakt negen dagen werken weer helemaal goed! S'avonds ben ik met 2 vrienden van Nicole en Nicole uit eten geweest bij 'het hipste Yuppen restaurant van Keulen' wat bekend staat om goed eten en reuze slechte service. Maar idd, het eten was heerlijk en de service viel gelukkig mee! Was een erg gezellige avond.

Nu nog 4 dagen werken en dan komt vrijdag Lucas :D en heb ik 4 dagen vrij:D!
Nicole en ik zijn al weer op de helft van onze stage, ongelofelijk hoe snel de tijd alweer voorbij gaat...

Dikke knuffel en Bis Bald!

Lieke

  • 18 Augustus 2009 - 06:36

    Merel:

    Haai chicks, wat leuk om te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!! En natuurlijk zou ik het helemaal te gek vinden als je naar frankfurt toe komt! Kijk maar een keertje wanneer je zin hebt, veel groetjes aan nic, en veel plezier met Lucas!

    Kusje!

  • 23 Augustus 2009 - 21:52

    Anja:

    hallo lieve nicht, ik ben dan wel geen beroemdheid maar kom toch binnenkort bij je. Vrijdag leggen we om ongeveer 13.00 uur aan. Ik heb je mobiel dus ik houd even contact. leuk als we elkaar even kunnen treffen. Misscien vind je het ook wel even leuk om het schip en mijn sterren team te zien. Tot dan!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 20343

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: