Week 18 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 September 2009 | Duitsland, Keulen

Hallo allemaaal!

Hier even een kleine update vanuit Keulen, alweer in week 18 (!)..

Eerst natuurlijk even vertellen over het leuke bezoek aan mijn oudersin Koblenz. Ik kan je vertellen: ik was er zwaar aan toe. Ik had al vroeg de ICE naar Koblenz genomen. Het was een prachtig uurtje met de trein langs de Rijn en toen ik uitstapte stonden daar Pap, Mam en Maxi op mij te wachten. We hebben samen Koblenz bekeken (hele mooie stad) en het punt waar de Rijn en de Moezel bij elkaar komen. (zie foto's in het album. De link onderaan deze blog!)

De middag hebben we lekker op de camping rondgehangen waar ik dolgelukkig met mijn 2 nieuwe cds en H&M gids uren heb gelegen. S'avonds nog gezellig uit eten geweest, opzoek naar een gezonde portie eten (dat krijg je niet echt in het hotel). Het werd een lekker visje (met frietjes natuurlijk (A)..)

De dag daarna hebben we een vaart op de Rijn gemaakt: het weer was nog steeds prachtig!! Daarna smiddags lekker uitgerust op de camping en s'avonds gebarbequed, want dat had ik natuurlijk wel gemist! S'avonds had ik weer de ICE terug naar Keulen, waar ik om een uurtje of 10 weer veilig aankwam.

Daarna begonnen veel daagjes met werken achter elkaar. (wie vrij heeft moet daarna ook weer werken!)Ik ben nog steeds in de spätdienst en zal daar de komende tijd nog blijven ivm met de nieuwe werknemers. Van mij hoor je geen geklaag, want zo kan ik terminste lekker mijn eigen ding blijven doen én uitslapen.(ben dus al de afgelopen 4 maanden niet meer voor half 10 mijn bed uitgekomen..)

Vandaag heb ik lekker vrij en ben ik gaan sporten en daarna n beetje aan school gaan werken. Vanmiddag ga ik lekker de stad in om eventjes bij de Dom en de Rijn te zijn en daarna een nieuw bedeltje voor mijn armband te scoren.

Zaterdag heb ik ook vrij en dan komen mijn vriendinnen/collega's van het Arendsnest naar Keulen! Daar heb ik erg veel zin in, want ik heb ze al veelste lang niet gezien!

Volgende week heb ik 3 dagen vrij omdat ik mijn extra gewerkte dagen (ik weet niet welke, want ik heb al heel veel vrij gehad, maargoed(A)..) af te bouwen. Een dag komen Nico en Nienke langs om een nachtje in mijn hotel te slapen en te kijken waar ik werk en natuurlijk Keulen te bekijken. Daar heb ik ook veel zin in. Kortom :) ik verveel me hier nog lang niet!

Bis bald!

Heeel veel liefs,

Lieke

Een paar fotos van mijn visit naar Koblenz!:

http://www.mijnalbum.nl/Album=WCQD4NRX

  • 17 September 2009 - 19:23

    Martine:

    Woeww nog 59 dagen! ;)

    En nóg meer vrije dagen, ha ha. Wat heb je het toch zwaar :P nee hoor, ik zou het je niet na doen.

    Leuk trouwens dat je ouders Maxi hadden mee genomen!

    Succes met je werk en slaap lekker uit :P.

    Späterrr!

  • 17 September 2009 - 20:59

    Nienke:

    Hoi Lieke! Heel veel plezier met je vriendinnen zaterdag en tot volgende week!! als je nog iets speciaals wilt( iets gezonds uit Nederland??) moet je het nog even mailen!
    Tschuss! hoe schrijf je dat eigenlijk???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 20343

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: