Week 19 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu Week 19 - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Lieke Hollink - WaarBenJij.nu

Week 19

Door: Lieke Hollink

Blijf op de hoogte en volg Lieke

21 September 2009 | Duitsland, Keulen

En zo zijn we alweer beland in week 19!

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriendinnetjes langsgekomen van het Arendsnest en dat was echt SUPER gezellig!Ze waren hier al lekker vroeg en ze hadden een harstikke leuk cadeau meegebracht: een (roze!) mand met lekkere dingen vanuit Nederland (zoals mijn goudappeltje appelsap (L) ). Ik heb ze eerst mijn kamer en het hotel laten zien en hebben we daarna wat gedronken bij de Starbucks. Daarna richting de Dom via de winkelstraten van Keulen. Echt harstikke gezellig! Bij de dom hebben we gelunched om daarna weer met nieuwe energie de winkels in te gaan. S'avonds wat gegeten in een van de hipste restaurants van Keulen en deze keer was de service daar wel goed ;). It's a mircale. Het weer was ook echt super, het was zowaar warm en de zon scheen lekker! Helaas moest ik natuurlijk s'avonds weer afscheid nemen.(zie fotos onderaan bij de link!)

Zondag moest er natuurlijk ook weer gewerkt worden. Komende week ben ik 3 dagen vrij om mijn overdagen te compenseren. Vrijdag komen mijn oom en tante om een nacht in het hotel te slapen waar ik stage loop en om natuurlijk te zien waar ik nu zo lang al mijn tijd door breng. Zondag komen mijn ouders nog een dag langs. Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken dus!

Daarnaast vertelde mijn manager dat ik nog vakantie dagen had en dat ik die zo snel mogelijk moest opnemen. Ik natuurlijk verbaast, want ik had al 3x vakantie gehad. Dus heb ik besloten nog 5 dagen herfstvakantie te nemen en dat thuis door te brengen! Wat een geluk allemaal :)!

Maarrr.. nu eerst nog even 3 dagen werken. Ik heb ook een gesprek deze week met mijn manager om mijn interview met haar te doen en veel financiele vragen te stellen. Daarnaast wil ik toch ook even aankaarten wanneer ik naar andere afdelingen toe mag, want de weekjes tikken hier weg en voor je het weet is het alweer half november!

Bis später!

Liefsss,

Lieke

Ps. mocht iemand zich afvragen waarom ik toch steeds met mijn bril op de foto sta: ik heb al een paar weken last van ontstoken oogjes (ja heel fijn idd) en ga hopelijk volgende week 3 dagen langs huis en dan ook even een bezoekje aan de opticien brengen :)!

Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=UPFR7ODK


  • 21 September 2009 - 12:22

    Jolijn:

    Aah wat lief van je vriendinnen :) Ziet er goed uit hoor haha.. kan je er weer even tegen!
    Maar zo te lezen heb je het niet slecht daar met die vrije dagen en vakantiedagen enzo!! Maar je hebt er ook hard genoeg voor gewerkt ;)

    Succes nog de laatste weken, de tijd vliegt echt voorbij! Veel plezier met je oom en tante en met je ouders natuurlijk!

    X Jolijn

  • 21 September 2009 - 18:42

    Kristel:

    Leuk allemaal :D
    Echt ongelooflijk, hoeveel vakantiedagen mag jij opnemen? Even veel als je er werkt ofzo! :o *jaloers*

    Heel veel succes nog en geniet er van!

    Kuss Kristel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Keulen

Mijn stage in het buitenland

Ik ga een half jaar stage lopen in een hotel in Köln.

Recente Reisverslagen:

09 November 2009

Auf Wiedersehen!

05 November 2009

Berlijn!

02 November 2009

Mijn laatste weekje..

25 Oktober 2009

München

19 Oktober 2009

Ich bin eine Haie!
Lieke

Ik ga een paar maanden aan de hotelacademie in Dublin studeren.

Actief sinds 09 Maart 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 20348

Voorgaande reizen:

15 Mei 2009 - 15 November 2009

Mijn stage in het buitenland

06 September 2010 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: